Annat: Arn - Riket vid vägens slut


Igår kväll var jag och såg den andra Arn filmen på bio, så jag tänkte skriva lite om den :)
Jag tyckte att den första Arn filmen var jättebra. Oftast blir ju inte de uppföljande filmerna lika bra som den första, så därför hade jag inte speciellt höga förväntningar på den här. Men jag blev faktist positivt överraskad!
Det blir nog svårt att berätta vad den handlade om utan att avslöja för mycket, men Arn får i alla fall åka hem efter att ha gjort klart sin tjänstgöring i det Heliga Landet.. Jag tyckte att det var spännande filmen igenom, med tanke på att jag trodde att den skulle vara mycket sämre än vad den var. Båda filmerna är vackert inspelade, och det är duktiga skådespelare. Det är nog en fördel att ha sett den första filmen innan man ser den här, eftersom att det kan vara lite svårt att förstå allt annars.
Om ni gillade den första filmen tycker jag absolut att ni ska se den här! Den var minst lika bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0