Dagens Ashley look


Hej på er!
Jag har varit iväg sedan igår vid lunch med en kompis och vi är nu hemma hos mig. Jag har tittat på kommentarerna som kommit under tiden och det är någon som har lämnat ett antal kommentarer och uppgett sig vara mig. Tycker det är jättetråkigt. Den här personen har svarat på en del kommentarer, så jag vill bara att ni ska veta att det inte var jag om ni har läst något konstigt. Har hon kommentarat något på eran blogg? Ska också ta bort de kommentarerna. Men jag skulle vilja att du som uppger dig vara mig, slutar med det. Jag vet att du: Ella och "Hedvig", är samma person, kan se det på IP nummret.
Jag bloggar igen imorgon, har inte riktigt tid nu.. och ni som mailat mig: Jag lovar att svara imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad jobbigt, sånt där är bara onödigt att det ska hända o det ställer bara till med problem. kan inte personen våga stå på sej sj ist för att låtsas vara någon annan. det är ju inte så direkt kul för dej. hoppas att personen slutar med detta så snabbt som möjligt så att du får det problemfritt med bloggen igen.



föressten tycker ja att ash är hur snygg som helst här! :)

2008-08-10 @ 00:29:30
URL: http://celebertylife-gossip.blogspot.com
Postat av: Fanny

Jag tänkte bara säga att jag gillar din blogg jättemycket, tänkte också fråga vilken av tvillingarna du gillar bäst? :)

2008-08-10 @ 01:08:05
Postat av: Hedvig

Frida: Jaa, får hoppas att människan slutar, haha :P Tycker bara det är komiskt att hon orkar hålla på..

Fanny: Vad roligt att du gillar den! :) Jag vet ärligt inte vem av dem jag gillar bäst. Jag gillar båda, hehe ;) Stilmässigt är Ash min favorit.

2008-08-10 @ 20:04:16
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: AnnaP

Fyfan vad töntigt av "Ella"! Bra att du säger ifrån... och hoppas du hade det skönt på semestern ! ;)

2008-08-11 @ 21:25:21
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0