I Mary-Kates sminkväska


Då var det dags att se vad Mary-Kate använder för smink till vardags :) Ashleys sminkväska kan ni se HÄR.

*Tweezerman Spa Slant Pincett, $20 CVS. "Den garanterar perfekta ögonbryn. Jag tar med den vart jag än reser."

*mary-kateandashley Bare Effect Blush, $4 Wal-Mart. "Applicera det här lösa pudret enkelt i runda cirklar över dina kinder för en naturlig, rosig färg."

*Chanel Powder Brush, $52 Saks Fifth Avenue. "Den här borsten är perfekt att lägga bronzer med för att ge din hud en slät solkysst färg."

*Cle de Peau Beaute Correcteur Visage Concealer, $68. "Tyvärr har vi alla dagar då vi behöver täcka irriterande fläckar. Jag åker aldrig hemifrån utan den här concealern."

*Shu Uemura Eyelash Curler, $19 Sephora.com. "Den får mina fransar att se så bra ut som möjligt."

*NARS Eye Shadow i färgen Sophia, $22 sephora.com . "Ger mina ögon en diskret färg med en antydan till shimmer."

*Dior Homme Cologne, $50 sephora.com. "Jag älskar hur de diskreta aningarna av lavendel, bärnsten och läder blandas med en maskulin iris som ger en pudrig doft.

*Yves Saint Laurent Everlong Mascara, $27,50 Barneys New York. "Den här mascaran får mina ögonfransar att se långa och täta ut."

*C.O. Bigelow Lip Formula SPF 15 #1053, $7,50 bigelowchemists.com. "Skyddar mina läppar med SPF och har en söt mandel smak."

*Allt förvarar hon i en Stuart Weitzman Flek Bownight clutch, $325 bluefly.com. "Även om det inte är en gul Dior, är den här nitade läder clutchen rymlig och funktionell."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0