Mary-Kate äter middag med Nate Lowman


I helgen har Mary-Kate umgåtts med Nate Lowman, som det tidigare i år ryktats att hon är tillsammans med. De åt middag på III Bucco Restaurant på Manhattan, och det är han som går till vänster om Mary-Kate HÄR. Nate är 28 år och har tagit examen på NYU där han pluggade konst. Hans arbete visades på en utställning på New Museum i våras.
Vad roligt att få se bilder på dem tillsammans! Jag visste inte att det var Nate Lowman hon var med på bilderna jag länkade till ovan. Jag trodde faktist inte på ryktena om att de var tillsammans, men det blir ju troligare när det publiceras bilder på dem:) Kanske är Mary-Kate och Nate mer än vänner! Vad tror ni? :)

>>Nu har jag bytt bilderna till nya som inte är märkta :)

Kommentarer
Postat av: BettY

hmm svårt att säga. Mk har väl ganska mkt killkompisar också så det kan likagärna vara vänner. Men vem vet:)

2008-08-19 @ 12:48:36
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0