Mary-Kate och Ashley ska ha boksignering!


Det är som de flesta av er säger. Ashley till vänster och Mary-Kate till höger :)

Mary-Kate och Ashley ska ha en boksignering för deras bok Influence! Såhär har de skrivit på sin blogg:

"Vi är så spända att få dela Influence med er! Vi hade en jätterolig tid tillsammans när vi gjorde boken, och vi kan inte vänta tills vi får höra vad ni tycker! Du kan förbeställa din på Amazon, tryck HÄR.
Influence släpps den 28 oktober och vi kommer att ha en boksignering den eftermiddagen på Barnes and Noble affären i Union Square i New York City. Hoppas att vi ses där!

xx
Ashley and MK"

Gud vad roligt! Skulle vara så himla kul att kunna åka dit!! Om man ändå bodde i NY, hehe..

Kommentarer
Postat av: BettY

Ja det skulle vara jättehäftigt att vara där då! Men jag ser fram emot bilderna som kommer att tas då:) Var ett tag sen nu som dom fotades tillsammans.

2008-08-08 @ 12:37:26
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Betty: Ja, det ska bli jätteroligt att se bilderna! :)

2008-08-08 @ 12:45:14
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju mary-kate till vänster och ashley till höger.

2008-08-08 @ 20:41:19
Postat av: Bella

Annars tror jag att det är MK till höger... jag är nästan 100% säker! :)

2008-08-09 @ 00:48:47
Postat av: A

Lika bra att lämna det där, för alla tror ju olika. Och egentligen spelar det väl kanske inte så stor roll :)

2008-08-09 @ 15:36:28
Postat av: Johanna

Det spelar visst roll, bara för att dom är tvillingar så betyder inte det att dom kan räknas som samma person. Jag ser alltid skillnad på tjejerna och såg även nu direkt att Mary-Kate är till vänster och Ashley till höger. Jag blev faktiskt lite förvånad över att du skrev fel, Hedvig. Du brukar alltid skriva rätt. På dessa bilder ser man ju iallafall klart och tydligt vem som är vem. Ashleys hår är alltid fixat, medans Mary-Kate kör på den längre och slitnare looken. Dom har även olika ögon, Ashleys brukar oftast vara lite mer uppspärrade (dock ej på bilderna ovan). Mary-Kate plutar alltid med munnen på ett annorlunda sätt. Ashley gör likadant, men inte lika mycket som MK. Dessutom har Ashley bättre hållning än Mary-Kate. MK tar ganska stora steg när hon fångas på bild i högklackat. När dom posar så ser dom också alltid olika ut. Och sist men inte minst så ser man en grotesk skillnad på deras stilar. Ashley klär sig lite mer stilrent och genomtänkt, MK kör på jag-har-precis-vaknat-och-bara-slängde-på-mig-något-stilen. tata!

2008-08-11 @ 00:12:49
Postat av: Anonym

hahaha nu hoppas jag du skojar? Man ser ju klart och tydligt att MK är till höger, kolla näsan bara!



Här kan du kolla in marykates näsa, säg till om du fortfarande tror att det är marykate till vänster! XD



http://www.olsen-files.com/pictures/displayimage.php?album=1233&pos=8

2008-08-11 @ 01:49:03
Postat av: Alina

hahaha nu hoppas jag du skojar? Man ser ju klart och tydligt att MK är till höger, kolla näsan bara!



Här kan du kolla in marykates näsa, säg till om du fortfarande tror att det är marykate till vänster! XD



http://www.olsen-files.com/pictures/displayimage.php?album=1233&pos=8

2008-08-11 @ 01:49:17
Postat av: Hedvig

Johanna: Jag har hela tiden trott att Ash är till höger och MK till vänster, om man tittar på håret osm du säger. Men det som fick mig att ändra mig var att Mary-Kate och Ashley själva skrev på sin blogg att MK´s omslag har orange text och Ashley´s blå.

2008-08-11 @ 09:23:47
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Alina

precis, så sant det du säger!

2008-08-12 @ 02:50:40
Postat av: Anonym

men det är absolut mk till höger med den oranga texten. ser man lätt som en plätt. när kommer boken till sverige ?

2008-09-02 @ 13:14:57
Postat av: josefin

glömde skriva att de var från josefin de innnan där

2008-09-02 @ 13:15:32
Postat av: Hedvig

josefin: Jag vet faktist inte när boken kommer till Sverige, men det lär ju dröja ett tag tyvärr..

2008-09-02 @ 16:47:39
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: josefin

då kanske man kan köpa boken till sig själv i julklapp =)

2008-09-03 @ 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0