Mary-Kate spenderar för mycket pengar


Den här veckan skriver US Weekly om Mary-Kates shoppingvanor. Enligt tidningen bränner Mary-Kate upp sina pengar. Tydligen spenderar hon så mycket så att hennes vänner är oroliga för hennes framtid. De uppmanar henne att söka ekonomisk hjälp och skära ner på saker som resor, smycken, kläder och speciell säkerhet.

Visst, Mary-Kate kanske spenderar en hel del pengar, det är inget att förneka, men att det skulle vara oroande för hennes framtid tror jag inte. MK är säkert fortfarande jätteledsen över att Heath Ledger dog och det kan ju vara en anledning till att hon shoppar mycket. Det kanske får henne att tänka på annat liksom..
Jag tycker så synd om alla som stod Heath nära. Hans död var verkligen tragisk. För några dagar sedan när jag hade sett Casanova igen blev jag jätteledsen över att han var död. Borta. Som om jag saknade honom så otroligt mycket även fast jag aldrig kände honom. Det är konstigt, men det är liksom nu det har slagit mig att han verkligen är död. Sjävklart har jag varit deppad över att han dog men inte såhär som nu.. Underbara Heath. Han verkade vara en så fin person. Varför skulle han dö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0