Robert Lee Morris for Elizabeth & James på Intermix

Nu finns det 5 smycken från kollektionen Robert Lee Morris for Elizabeth & James tillgängliga att förbeställa på Intermix! Två av dem finns både i silver och i guld. Spana in smyckena på den HÄR sidan. Om du beställer nu kommer det att bli skickat i mitten av september. Jag antar att det kommer dyka upp fler smycken lite senare.

Jag tycker det ser jättebra ut! Jag kan verkligen se MK och Ash använda dessa smycken. Vilket smycke tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: BettY

Jättesnygga smycken! Jag gillar det där silverarmbandet och ormringen är rätt cool:) Kan absolut tänka mig att ha på mig det! Lite dyrt för mig tyvärr bara...

2008-08-07 @ 17:53:50
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Betty: Jaa, det är lite för dyrt för mig också tyvärr..

2008-08-07 @ 18:08:33
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0