Nicole upprörd över att Joel och MK umgicks?


Enligt Life & Style är Nicole upprörd över att Mary-Kate och Joel umgicks förra helgen efter att Good Charlotte haft en spelning i New York. "Efter konserten så bjöd Joel in henne för att visa turné bussen" menar deras källa. "Han visade henne några bilder på Harlow. Joel är inte sådan som ljuger eller döljer saker, så dagen efter berättade han det för Nicole på telefon." 
"Men Nicole flippade ut."  fortsätter källan. "Joel trodde att hon respekterade att han försökte vara ärlig - han och MK är ju trots allt bara vänner - men Nicole blev sårad och arg. Han orkade inte bråka om det, så han la på. Efter det så fortsatte hon att smsa honom."

Och enligt samma källa har tydligen Joel och Mary-Kate flörtat med varandra tidigare. Under middagen som hon ordnade för några månader sedan, var hon väldigt lekfull med Joel. Även om det bara var en rolig grej för honom, verkade det inte så för MK. Hon var lite seriösare. "Nicole blev irriterad och ville lämna partyt. Efteråt varnade hon Joel att han skulle hålla sig ifrån MK."
 
Jag tror inte alls på det här. Det är ju inte precis oväntat att en artikel som denna dyker upp.. Som jag har förstått det är ju både Nicole och Joel bra vänner med Mary-Kate, så varför skulle Nicole vara upprörd över att Joel umgås med MK?

>>Jag är ledsen att det är dåligt med uppdateringar just nu, men mitt Internet har varit så segt de senaste dagarna! Det tar jättelång tid, och den tiden har inte riktigt jag.. Ska försöka så gått det går och hoppas att det fixar sig snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0