Events 2008

Här är bilder på alla events MK och Ash varit på i år. Såklart har de varit på en del andra events som middagar, visningar och liknande, men jag har inte vagit med alla.
Tryck på bilderna för att se dem större.

Mary-Kate:

Ashley:

Mary-Kate och Ashley tillsammans:

Har ni några favoriter av outfitsen Mary-Kate respektive Ashley haft? Jag tycker helt klart att Ash har klätt sig bättre, och jag älskar verkligen den HÄR looken! Hon var riktigt snygg där. Gillade det inte riktigt i början men ju mer jag tittar på det ju snyggare blir det :)


Kommentarer
Postat av: B

MK så tycker jag bäst om klänningen längst upp till höger och den på nedersta raden längst ner till höger.

Ash tycker jag den som du länkade till var jättesnygg! Men den röda klänningen som hon hade på Influence lanseringen är nog min absoluta favvo:)

svar: Jaha okej, men det finns ju såna här riktigt små bärbara datorer nu, från hp bl.a. som jag funderar på. Det är ju så smidigt ja om den är mindre.

Okej men Linköping ligger iallafall inte så långt ifrån sthml så då kan du ju åka hit oftare:)

Hässelby är väl medelstort, ungefär 50-60.000 invånare. Är ganska trött på att bo här nu... Det är lite smårisigt om jag ska vara ärlig. Men det är bekvämt med tbanan ja:P

London har jag faktiskt aldrig varit i, har inte rest så mkt dom senaste åren så därför planerar jag att börja göra det nu när man gått klart skolan:)

Har du varit där?

2008-12-29 @ 22:47:11
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: S

Favoriten hos Mary-Kate det här året är den dära hon har en svart väska & en scarf på andra raden. Favoriten hos Ashley kan jag inte bestämma mig för.. sjukt snygg på bilden där hon har kavaj på andra raden!

2008-12-30 @ 00:07:27
URL: http://laurenconrad.blogg.se/
Postat av: Anonym

På MK:s tycker jag att 4:n och 9:an och på ashleys 4:an, 5:an, 6:an och 8:an och så klart den röda på influences lanseringen:D

Ihuvudtaget tycker jag att ashley har klätt sig bättre i år:D

2008-12-30 @ 17:53:36
Postat av: Josefine

Jag älskar Ash's stil! Hon klär sig utan tvekan snyggast

2009-01-04 @ 20:47:42
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0