Fler kommentarer om Mary-Kate´s "graviditet"


HÄR
skrev ju jag om att National Enquirer har rapporterat att Mary-Kate skulle vara gravid, och de ryktena har fortsatt, och jag har fler kommentarer.

En källa har sagt: "Mary-Kate har sett lite rundare ut den senaste tiden. Det är bra att hon har gått upp i vikt för hon led nyligen av anorexia, men många tror att hon faktist försöker dölja sin graviditet."
MK har ju dejtat konstnären Nate Lowman sedan början på det här året, och det sägs att hon har inspirerats av att starta familj av Heath Ledger. "Mary-Kate tog verkligen Heath´s ord till hjärtat. Hon ville ha samma slags fullbordan i sitt liv som Heath hade i sitt efter att ha blivit pappa. Hon är väldigt lycklig med Nate, och är spänd över att de två ska börja starta familj tillsammans."

Jag tror fortfarande inte att MK är gravid.. Det är bara rykten om startats av att hon har gått upp i vikt. Hon är ju frisk nu (vad vi vet) från sin anorexia och väger ju normalt. Hon ser ju hälsosam ut och hon verkar ju mycket gladare nu! :) Som jag skrivit tidigare måste det vara väldigt jobbigt att läsa rykten om att man är gravid. Speciellt som tidigare anorektiker. Tänk att ha kämpat mot den sjukdomen och sen läsa att man har gått upp i vikt, ser rundare ut och är gravid.. Hoppas att hon inte läser.


Kommentarer
Postat av: BettY

Larvigt rykte. Tror inte att det stämmer för fem öre... Jag hoppas verkligen inte att MK får höra nåt om det här för det skulle säkert såra henne. Pressen granskar verkligen en från topp till tå när man är kändis. Men samtidigt så måste hon ändå vara ganska van vid det här laget så jag hoppas hon inte tar åt sig och kan skratta åt det hela bara.

2008-12-01 @ 20:54:41
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0