Full House ska nyinspelas?


Det ryktas att John Stamos, som spelade familjen Tanner´s rockiga farbror(/morbror?) Jesse i Full House, planerar att göra en nyinspelning av serien. Den nya showen ska fokusera på de äldsta systrarna DJ och Stephanie som unga kvinnor och deras nya bekymmer och prövningar.
"John har jobbat på en sista nyinspelning av Full House. Jag vet att det skulle blanda in mig och Josie Sweetin," sa Candace Cameron till OK Magazine. "Vi skulle leva upp till våra karaktärer, men idag som unga kvinnor."

Jag vet inte om jag tror att det här är sant faktist.. Om de ska göra en nyinspelning av  Full House tycker jag att de ska ha med alla skådespelare som var förr. Full House är ju en väldigt uppskattad serie, och jag tror att de skulle ha svårt att göra en lika stor succé med en nyinspelning där endast två familjemedlemar står i fokus. Alla andra skulle säkert få vara med, men då kanske bara som gästspelare. Vad tror ni om det här? Skulle ni vilja att Full House blev nyinspelat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara jättekul men dom måste ju ha med Olsens också annars blir det ju inte lika bra

2008-12-05 @ 18:57:44
Postat av: S

Det skulle ha varit roligt.. men det känns liksom njaa. Om det är sant så hoppas jag att han gör ett bra jobb isåfall, för jag älskade den serien för några år sen, hehe och man vill ju inte att en sån bra serie ska bli förstörd liksom. Man vill bevara sitt braiga minne av den väl :P

2008-12-05 @ 19:40:10
URL: http://laurenconrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0