Gamla bilder: Genetic Jeans Launch Party (2005)




Tänkte att jag kunde posta de här bilderna från 2005 då Mary-Kate var på ett lanserings party för Genetic Jeans. Hon var där tillsammans med Lindsay Lohan och Kelly Osbourne. Alexander McQueen scarfen hon har här är så snygg!
Visst är det kul att se bilder på kändisar tillsammans! :) Det här är nog den enda gången MK har fotograferats med Lindsay vad jag vet. Lindsay var förresten så himla söt här! Det var under tiden hon umgicks mycket med Nicole Richie. Minns det så himla väl :P

Kommentarer
Postat av: BettY

hehe man ser att det där var ett tag sen. MK ser jättesöt ut:) Hon passar bra i den där hårfärgen! Och ja scarfen tröttnar man ju aldrig på. Och det här måste nog varit den enda bilden på Linds och MK tillsammans. Jag antar att dom aldrig riktigt blev kompisar...

2008-12-11 @ 18:00:09
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Johanna

håller med, Lindsay var så söt då och hon klädde sig jättebra. Nu är hon typ ...lebb. hahah xD

2008-12-12 @ 12:54:33
Postat av: Paris

Jag älskade när Lindsay och Nicole umgicks, dom var så himla snygga tillsammans =P





Och shit vad konstigt det känns att se MK i jeans! =O iaf sådana där "ordentliga" jeans.

2008-12-14 @ 23:28:14
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0