Mar-Kate och Ashley´s outfits


Tänkte att jag skulle skriva så ni vet exakt vad Mary-Kate och Ashley hade på sig på deras boksignering i Los Angeles :)

Ashley
var nästan bara klädd i The Row faktist! Allt utom skorna, som är från YSL, är the Row. Den grå tröjan har jag skrivit om HÄR. Skorna kostar 795 dollar HÄR, men just nu är de tyvärr slut.

Mary-Kate
hade på sig en klänning från Alexander McQueen. Jag har inte hittat just den klänningen MK har, men HÄR finns en del andra klänningar från honom. Det röda bältet är vintage, och skorna kommer från Proenza Shouler. De har hon använt fler gånger - se på bilden nedan. De är skitsnygga tycker jag!

Vem tycker ni klädde sig snyggast på LA signeringen? :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ash var snyggast, utan tvekan

2008-12-05 @ 16:07:49
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: BettY

Tycker Ash var snyggast! Gillar verkligen hennes YSL skor:)

2008-12-05 @ 18:14:16
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ashley, very nice!

2008-12-05 @ 18:25:25
Postat av: Anonym

Ashley, Mk var ju också supersnygg

2008-12-05 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0