Mary-Kate & Ashley style: Balenciaga skor

Skor från Balenciaga är något Mary-Kate och Ashley har mycket av, så jag tänkte göra ett inlägg med alla som de har :)

Först ut är såklart de berömda ankelbootsen, som man antingen älskar eller hatar ungefär :P Jag tycker att de är skitcoola, skulle gärna ta emot ett par! Sedan gäller det ju att matcha de rätt! MK har dem i brunt också, och i en annan modell med spännen på:)

Här är en liknande sko som den ovan, fast i stövelmodell! Det är bara Ashley av tvillingarna som har använt dem faktist.

Det här är ett par Gladiator Wedges, som Mary-Kate hade när efter att hon hade spelat in Conan O`Brien 2007. De fanns att köpa HÄR för 397 dollar på rea, men nu är de slut. Det är alltså kilklack på dem. Riktigt snygga tycker jag!

De här hade Ashley på sig på ett event i våras, och modellen heter Tiedyed Gladiator Sandals.


De här känner ni ju säkert igen, jag skrev om dem för inte så länge sedan. Sjukt snygga och vääldigt höga!

De här har MK använt en gång, och det var också i våras har jag för mig. Det är ett par Metal Plate Sandals. Synd att hon inte har använt dem mer!

Det här är ett par Platform Mary-Janes. Älskar dem! Nicole Richie har ett par såna här också :) Synd att det inte var en bättre bild på Ash med dem..

Och så sist är dessa Velvet and Leather skor som Ashley hade när hon gästade David Letterman. Jag är inte så förtjust i spetsiga skor, så dessa är inte några favoriter hos mig.

Det är några stycken :) Men visst är de snygga!? Vilka är era favoriter?
Lite tråkigt bara att det inte går att hitta någonstans att köpa dem på, hade varit kul att se lite mer priser..

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Alltså dom första. Jag dööööööööööör <3

2008-12-16 @ 17:24:13
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Josefine

De där Metal Plate Sandals var sjukt snygga. Hade aldrig sett dem tidigare. Andra favoriter är Gladiator Wedges som MK har och Tiedyed Gladiator Sandals som Ash hade. Och ankelbotsen och Mary-Jane´sen har man ju alltid gillat ;D

2008-12-16 @ 17:32:47
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: B

Jag ÄLSKAR dom första! Om jag hade råd så skulle jag nog köpa dom:) Sen Ashleys Mary Janes är riktigt fina! Och Tiedyed Gladiator sandals i svart är inte så dumma dom heller.

svar: Jag fick Ashleys omslag! Men MK är ju på baksidan också:) Jag fick den i födelsedagspresent ja. Tack så mycket!

Jasså, vad mysigt:) Ja det är trevligt när det är en massa lysen och dekorationer ute nu. Vad köpte du för julklappar då?

Jag är arbetssökande, så jag har tyvärr inget jobb nu. Det är väldigt svårt, det är så stor konkurrans om jobben. Men ska läsa på komvux till våren och om kanske två år eller nåt sånt så ska jag läsa vidare förhoppningsvis. Har du sett twilight än förresten?:)

2008-12-16 @ 17:47:56
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: S

De dära vita/svarta skorna som är riktigt höga och Mary Janesen är mina favoriter, lätt :)

2008-12-16 @ 18:56:23
URL: http://laurenconrad.blogg.se/
Postat av: F

Dom första bara älskar jag och tycker att dom är SÅ snygga men även dom som är svart/vita skorna som är riktigt höga tycker jag också bara om hur mycket som helst.. skulle inte vara fel att köpa ett par :)

2008-12-16 @ 20:29:13
Postat av: M

Ja tycker numer 3, skit snygga är dom!

Men alla är ju såklart snygga!!



Guuud vad jag älskar din blogg, fortsätt såhär!

Älskar Mary Kate och Ashly Olsen och deras underbara stil, de är lite smått Stilikoner för mig!



Har de någon egen blogg föresten?



PUSS

2008-12-17 @ 13:22:35
Postat av: Hedvig

M: Vad kul att du gillar bloggen! :)

Ja, MK och Ash har en blogg. Dock skriver de inte så ofta i den, men den finns i alla fall på hemsidan http://mary-kateandashley.com/blog/. Jag översätter alltid inläggen de skriver i den här bloggen :)

2008-12-17 @ 16:37:21
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0