Mary-Kate går till en konstutställning i Miami Beach


Mary-Kate är ju i Miami nu, och här var hon påväg till det prestigefyllda Ast Basel eventet, som är en konstutställning, i Miami Beach. Hon var där tillsammans med Nate och några andra kompisar.

Jag är inte alls imponerad av hennes outfit.. Byxorna är hemska (Ashley har haft dem tidigare, kanske MK också tom?!) och hatten var visst inte heller så snygg.. Dock tycker jag skorna ser snygga ut, men hon kunde matchat de mycket bättre. Både Mary-Kate´s och Ashley´s klädstil till vardags har blivit mycket tråkigare den senaste tiden (det senaste året?!), tycker ni inte? Titta bara på deras snygga outfits från Paris 2006 HÄR! De kan ju mycket bättre! Sen är det ju såklart förståeligt att inte orka klä sig snyggt hela tiden, men det händer ju inte så jätteofta längre.. Undrar varför? De kanske tycker det är roligast att klä upp sig till event och liknande, för på deras boksigneringar tex var de ju jättesnygga! Well, vi får hoppas att de kommer att bjuda på snygga vardagsoutfits lite oftare :)

>>Hoppas på fler och bättre bilder snart!

Kommentarer
Postat av: Frida

OHH helt underbar outfit tycker jag!!!!!!! OHHHH GO MK!

2008-12-04 @ 17:00:13
Postat av: BettY

Ja deras stil har ju verkligen förändrats... Den var så mycket mer inspirerande förr. Men samtidigt så förstår man ju att dom kanske inte alltid orkar antränga sig, men jag tror ärligt talat inte att det kan ha varit så ansträngande för dom att klä sig så snyggt som dom gjorde förr. Dom har ju känsla för stil och kläder naturligt, tycker jag det verkar som iallafall.

2008-12-04 @ 17:16:40
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0