Mary-Kate med på listan över de största kändiscomebackerna 2008


Yahoo tittade på de 10 största kändiscomebacker, och Mary-Kate kom på en 7:e plats. De var imponerade över hennes skådespelarcomeback, då hon varit med i Weeds, The Wackness och Samantha Who?. Och att hon skrivit Influence med hennes syster och bara att hon sett mycket gladare och hälsosammare ut än vad hon gjort på länge.

Hela listan:
1. Britney Spears
2. Robert Downey Jr.
3. Pink
4. Serena Williams
5. "Sex and the City"
6. Anne Hathaway
7. Mary-Kate Olsen
8. Shannen Doherty
9. Simon Baker
10. Rachel Zoe

Jag tycker absolut att Britney är värd första platsen! Hon har verkligen gjort comeback, och med tanke på vad hon gått igenom de senaste åren är det så starkt av henne att fortsätta kämpa och spela in ny musik :)
MK har ju faktist också haft ett väldigt bra år!

Kommentarer
Postat av: B

svar: Ja men det låter som du haft en bra jul och fått bra klappar:) Var bor du? Här är det bara jättelite snö, mer som frost. Hade varit mysigt om det hade varit mer hehe:P

Jag fick en chokladask och ett kit med rengöringsgrejer. Vi hade kommit överens i min familj att vi inte skulle köpa så mkt julklappar. Jag ska få en bärbar dator också, vilket är nåt som jag verkligen behöver så jag får hellre det än en massa smågrejer.

Ja du får ta och beställa boken då! absolut värt det:)

2008-12-25 @ 22:26:09
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0