The Wackness släpps på DVD


The Wackness kommer att släppas på DVD nu den 6:e januari!
Med på DVD:n finns också borttagna scener och två mini dokumentärer: "Keeping it real" som visar hur en vanlig dag i regissören Jonathan Levine´s liv kan se ut, och "Time in a bottle" som visar olika behind the scenes klipp från inspelningen a filmen. Den kommer också att innehålla den första episoden av "The Luke Shapiro Show" och så kommentarer från regissören Jonathan och Josh Peck som är en av skådespelarna.

Jag tycker det var tråkigt att MK var med så pass lite i filmen, för det skrevs ju väldigt mycket. Men jag har faktist inte sett hela än.. Har ni sett den? Och vad tyckte ni i så fall?

Den finns att förbeställa på Amazon, HÄR, för 21.99 dollar. Jag vet inte, men det borde ju komma till Sverige också? :)

Kommentarer
Postat av: B

Jag vill se den! Ska nog ladda ner den. Det är kul att MK inte väljer att vara med i "box-office" filmer, utan såna här lågbudgetfilmer. Skulle vara roligt att se henne spela huvudrollen i nån film som Typ Factory Girl faktiskt, det skulle passa henne!

2008-12-18 @ 22:41:14
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0