Annat: Tips på bra låtar?

Jag åker till Cypern imorgon:) Blev ganska hastigt bokat, men det blir nog bra! Ska blir kul att åka till Grekland. Eller hur är det med Cypern? Tror jag hörde nåt om att halva tillhör Grekland och den andra halvan Turkiet? Kommer att vara borta en vecka i alla fall och då blir det bloggpaus. Men jag kommer nog att hinna uppdatera bloggen imorgon innan jag åker.
Nu skulle jag vilja ha lite snabba tips på de låtar ni tycker är bäst just nu så jag kan uppdatera iPoden lite! Jag gillar ju Kent, Coldplay och lite sånt, men skriv gärna en kommentar med vad ni tycker är bäst just nu! Spelar ingen roll vad det är ;) Skulle uppskattas!

Kommentarer
Postat av: emy

lady gaga - just dance

lil wayne - lollipop

katy perry - i kissed a girl

2008-07-27 @ 23:42:29
Postat av: TOWE

Allt med tyler hilton och jonas brothers! <3

Amy macdonald är sjukt bra också :)

och max morgan - wait for me :) KÄRLEK

2008-07-28 @ 00:35:01
URL: http://ttowes.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag gillar brittisk musik som Oasis, Coldplay, Artic Monkeys, Franz Ferdinand, Kooks, Adele, Duffy, Kate Nash, the subways, Lily ALlen

2008-07-29 @ 14:31:12
URL: http://fashiongeek
Postat av: Emma

Keane, Elton John, Beirut, Tingsek, Jason Mraz, All american rejects, Rise Against, No use for a name, Reel Big Fish, Catch 22, SKA-P, Streetlight Manifesto, Gavin Degraw, Millencolin, Pennywise.



(väldigt blandad musikstil på många av banden och du känner säkert till några men de är lite band som jag tycker är väldigt bra. )

2008-07-30 @ 18:52:51
URL: http://gatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0