Spencer Pratt ber om ursäkt

"Fejden" mellan Mary-Kate Olsen och Spencer Pratt, som tog fart efter att MK sagt att Spencer har dåligt teprament i Late Show med David Letterman, (läs HÄR) började faktist redan i High School. Spencer ska ha sålt den HÄR bilden på Mary-Kate från en fest till Star Magazine. (Han själv är med i vänstra hörnet.) Enligt några källor ska han ha fått 50 000 dollar för den.

I alla fall, efter att Mary-Kate berättat om Spencers teprament, sa ju han en taskig kommentar tillbaka. (Läs i inlägget jag länkade till där uppe.) Och han har nu bett om förlåtelse för det.
Till Us Weekly sa han: "Jag ber om ursäkt för att jag snackade skit, men hon drog upp ett känsligt ämne när hon sa det där med fotbollen. Jag vet att Dave bara gjorde sitt jobb när han frågade henne. Han är bäst på det han gör." Spencer erkände också att han är lite avundsjuk på Mary-Kate. "Jag respekterar Mary-Kate som en affärs kvinna. Jag är hemligt avundsjuk på henne. Jag vill också se mitt ansikte på en lunchlåda!"

Jag tycker att det var bra av Spencer att be om ursäkt, för det han sa var rent ut sagt töntigt! Och att han dessutom reagerar så starkt när han själv sålde en bild på Mary-Kate, som var full. Inte säkskilt schysst!


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

jaa det var starkt gjort av honom:D



dock tyckte ja bilden var ganska söt ahah :P

2008-07-03 @ 19:30:04
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Johanna

bra gjort av honom! men jag fattar inte vad han menar med lunchlådan. är mary-kate med på en lunchlåda, och det vill han också vara eller vadå?

2008-07-04 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0