Fler bilder: Ashley på premiär med Justin Barta




Ashley var ju på premiären av filmen Trumbo tillsammans med Justin Barta. Och här är lite fler bilder. (De jag har postat tidigare kan ni se på min gamla blogg, HÄR.)
Ashley och Justin gick separat på röda mattan, men innan och efter sågs de tillsammans.

Jag tror faktist att de är ett par! Det var kul att se en bild på dem tillsammans efter alla rykten osv. Även om de inte har gått ut offentligt med någonting, så tycker jag att det verkar som att det är nåt ;) Jättekul för Ashley!
Så vad tycker ni om Justin? Hot or not? ;)


>>La in tre bilder till :)

Kommentarer
Postat av: paulina

tycker du bloggen blev ok? :)

vill du ha en ny header kan du säga till :)

2008-06-19 @ 21:31:03
URL: http://imtherstar.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

paulina: Jaa! Jag är jättenöjd :) Tack så mycket för hjälpen och jag säger till om jag skulle vilja byta ;)

2008-06-20 @ 09:59:26
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0