Mary-Kate ska gästspela i Samantha Who!


E! Online rapporterar att Mary-Kate påbörjade inspelningen av sitt gästspel i Samantha Who? på ABC sticom igår.
Mary-Kate kommer troligtvis bara dyka upp i en episod, som en tjej som Samantha försöker att rädda. Mary-Kates karaktär påminner den nya Samantha om hennes tidigare minnesförlust, och vill förhindra Mary-Kate att ta samma destruktiva väg som hon tog.
Enligt E! är de högre personerna i Samantha Who? väldigt imponerade av Mary-Kate´s talang och professionalism än så länge. Episoden planeras att visas i oktober.

Vad roligt för MK! Ännu ett gästspel :) Det hon gjorde i Weeds var ju jättebra, det här blir kanske lite mindre, men ändå! Har ni tittat något på Samantha Who?? Det har faktist inte jag.. Men jag kommer absolut att titta på den episoden Mary-Kate är med!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror inte Samantha Who visas på svensk tv, men jag vet inte. Det borde göra det, för det är ett roligt program:)

2008-07-04 @ 13:09:43
URL: http://johannsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0