Robert Lee Morris for Elizabeth & James i butik i september!


Enligt WWD kommer smyckeskollektionen Robert Lee Morris for Elizabth & James att anlända i butikerna nu i september. Kollektionen består av över 80 guld och silver smycken som är lika Mary-Kate och Ashley´s efna unika stil.
Det kommer att vara mycket kors och 'daggers' och pärlor - väldigt mycket som Mary-Kate bär nuförtiden.
"Vi gillade idén att ha lekfulla inslag tillsammans med tidlösa delar," sa Ashley om linjen. "Symbolerna är fästbara och du kan ta smycket och göra hur du själv vill. Det är stela silver- och guld smycken att bära när som helst, smycken som du tar på dig och har överallt."

Priserna kommer att ligga på 65-700 dollar och smyckena ska säljas på varuhus som Holt Renfrew, Intermix, Lane Crawford och On Pedder.
Och den bästa nyheten! Mary-Kate och Ashley har fler mode projekt pågång! De planerar att även designa skor och väskor!

Det här låter jättebra! Jättekul att de har planer på att designa skor och väskor!
Jag ser fram emot att se den här smyckes kollektionen :) Skulle vara kul att ha något! Det kanske kommer säljas på någon webbutik också? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag gillade/gillar din förra blogg, men i skulle du inte kunna ha en fakta ruta om dom där det tex. står hur långa de är och sånt?

2008-06-18 @ 17:12:52
Postat av: Hedvig

Anonym: Joo det skulle jag kunna ha :) menar du att jag ska posta det som ett inlägg, eller ha det på sidan typ?;)

2008-06-18 @ 18:08:25
URL: http://olsentwinsnews.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag menar på sidan:)Det skulle vara jätte bara:D

2008-06-18 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0