Spencer Pratt om Mary-Kate´s kommentar hos Letterman

Under Mary-Kate´s intervju med David Letterman, började de prata om High School. David frågade om det var någon känd som hon gått i skolan med och Mary-Kate sa Spencer Pratt.
Om honom sa hon, "Han har inte bra teprament. Han brukade spela i fotbollslaget ... (och) han gick ifrån några matcher. Han skulle gå av planen."

Spencer ska ha blivit lite arg över att hon sa att han har dåligt teprament i tv. Till US Magazine har han nu sagt, "Jag förstår inte riktigt varför hon använde mitt namn för att göra reklam för sin lilla indie film som ingen kommer att se. Hon borde förmodligen fokusera mer på att inte klä sig i mörkret, än mig. Jag vet att jag har klarat det i Hollywood när ett känt troll pratar om mig på Letterman. Jag förlåter henne dock. Hon måste gå igenom livet som den mindre söta tvillingen, vilket måste vara tufft."

Vad säger ni om det här? :P


Kommentarer
Postat av: AE

HAHA



de var typ mer omoget från Spencers sida eftersom mary-kate inte hade en nedlåtande ton när hon snackade om honom, dessutom var de urdraget ur henne av letterman :P



Och mary-kate är den SÖTASTE av tvillingarna! Punkt slut

2008-06-28 @ 18:57:18
Postat av: robin

alltså den där spencer är en idiot. otäck och manipulativ och allt otäckt man kan vara. Man ska inte lyssna på honom. Och han har verkligen inte lyckats i hollywood, dte är ju mer "pappa betalar" för hans del..

2008-06-29 @ 10:54:16
URL: http://happyhamster.webblogg.se/
Postat av: Johanna

hahah, vilken jävla loser han är! ofta MK använder HANS namn för att göra reklam för sin film. MK är b-kändis, spencer är typ d-kändis. Om något så är det Mary-Kate som gör reklam för Spencer. Han är ju inte ens känd. Han och hans fula tjej måste ju anlita paparazzis för att få sin bild i tidningen. Usch, vad jag hatar det paret!



men jag tycker han har rätt med att mary-kate är den mindre söta tvillingen. Mary-Kate ser oftast så trashig ut, ibland lyckas hon riktigt bra men oftast ser det bara sliskigt och sunkigt ut. ashley ser alltid ren och fräsch ut. men med detta menar jag självklart INTE att mary-kate är ful. hon är söt hon med.

2008-06-29 @ 20:36:04
Postat av: BettY

Haha Spencer överreagerar! Att säga att någon har ett dåligt temperament är väl inget att hänga läpp över. Det märks tydligt att han blev upprörd över det här och att Spencer kommer med ett såntdär överdramatiserat uttalande är ju bara löjligt...

Jag tror han i hemlighet blev lite glad att han ens blev nämnd av MK. För nu får han ju publicitet, något som han gillar.

2008-06-29 @ 22:37:15
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Håller med er alla. Kul att ni kommer med åsikter, roligt att läsa :)

Tror som dig Betty, att han egentligen blev glad för att MK nämnde honom och att han i sin tur fick publicitet!

2008-06-30 @ 10:21:19
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: paula

haha nej nej , inte alls dåligt temprament :P vad var det där för litet omoget uttalande då? som han antagligen gjorde för att han blev arg! hahah han är så jävla patetisk, och det säger jag inte bara för att defend MK men också för att han är som han är.. tex det som de andra kommenterade om !

2008-06-30 @ 17:38:41
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0