Annat: Fullt upp..


Den här eftermiddagen och kvällen har jag suttit med skolarbete, och har inte haft tid för bloggen. Det blir inga fler inlägg i dag heller tyvärr..
Annars vill jag säga att det är jätteroligt att så många uppskattar bloggen! Jag får jättemycket snälla kommentarer och det är kul att ni delar med er av åsikter osv :) Fortsätt med det! Det gör bloggningen så mycket roligare. Jag tycker såklart fortfarande att det är jätteroligt, men just nu tar skolan upp väldigt mycket av min fritid och jag prioriterar det före bloggen.
Sen undrar jag om ni har några tips på hur ni tycker att jag ska förbättra bloggen? Är det något ni saknar eller har ni något speciellt ni skulle vilja läsa om? Eller kanske några frågor om Mary-Kate och Ashley? :) Tell me!

xoxo

Kommentarer
Postat av: SaraP

Jag skulle vilja veta lite fakta om dom.

Tex. hur lång dom är, vad dom väger, pojkvänner, vilka filmer dom varit med i tillsammans/ själva.

Och så till den STORA frågan; Vart kan man köpa deras bok? :O

Skulle bli jätte glad om du kunde lista ut det :D Hittar den inte någonstans alls...

2008-11-20 @ 20:19:49
Postat av: Anonym

Du gör en bra jobb, de finns ingenting jag stör mig på ^^

2008-11-20 @ 21:03:50
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg:d

Ja det är lite tråkigt att du har så mycket skolarbete men då blir man gladare när det kommer ett nytt inlägg;)

2008-11-20 @ 21:29:13
Postat av: L

Bloggen är jättebra som den är!

Själv är min favorit att bara kolla in bilderna

och låta sig inspireras.

Mycket bilder kul :D

2008-11-20 @ 21:57:11
URL: http://lightblogg.webblogg.se/
Postat av: lorina

jag vill veta mer om mk och ash! det är bra roligt! asså typ mer personliga grejer. fast det kanske är svårt att få tag på men mer om deras favvo grejer osv. och om deras barndom!

2008-11-20 @ 22:45:40
URL: http://lorinaa.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag tycker att bloggen är väldigt bra redan :)

men det skulle vara bra om du hade en länk till en sida där det kan stå inlägg med ren fakta om Mk och Ash.

2008-11-21 @ 13:32:18
Postat av: Anna

Jag hade velat se ännu mer bilder på tvillingarna! :):) Men jag tycker du fixar det bra. Kanske smink-tips?

2008-11-21 @ 15:15:43
URL: http://annawinck.blogspot.com/
Postat av: c

jag läser din blogg dagligen o tyckr den är jättebra!



men det hade vatt kul om du kunne få med lite #hur man får ash&mks stil", om de har ngrabäcker/nygjorda filmer/med i några serier.



men annars äre bara till att köra på som alltid, bra :D

2008-11-23 @ 16:45:41
URL: http://carolineelmdahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0