Annat: Lite svar på frågor


När jag frågade er om vad ni ville se mer av i bloggen var det några som ville ha mer fakta om Mary-Kate och Ashley. I sommras skrev jag några såna inlägg faktist, HÄR är ett inlägg med fakta. (Något annat än det som finns med som ni vill veta?)
Sen skrev jag två inlägg om Mary-Kate och Ashley´s pojkvänner, och om ni missat dem kan ni se de HÄR och HÄR :)
Jag har också skrivit ett inlägg om deras familj HÄR.
Jag har ju fått en del nya läsare sedan jag flyttade bloggen, så det är inte så konstigt om ni missat dessa inlägg. Men om ni inte har något speciellt för er kan ni ju kolla igenom alla gamla inlägg, kanske på min gamla blogg också: http://www.olsentwinsnews.blogspot.com :) Jag har trots allt bloggat i ett år 3 månader nu :)

SaraP: Vart man kan köpa Influence har jag länkat till ganska många gånger, men den finns i alla fall att köpa på Adlibris HÄR :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan!

Jag här som undrade om dom där party bilderna på ashley olsen.

Hon har mörkt hår uppsatt typ i en knut. Sen har hon ett bred bandat linne på sig brunt beige. Hon och hennes kompisar kliver i typ en blöja eller väldigt stora kalsonger och posar lite. Du måste veta vilka bilder jag menar.

2008-11-23 @ 11:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0