Elizabeth & James


Elizabeth & James finns att köpa på Net-a-Porter bland annat, och nu finns några plagg från deras Holiday kollektion uppe där. Spana in de HÄR. Klänningarna ovan är mina favoriter :)
HÄR finns två klänningar på rea också, men de är inte från den nya kollektionen.

Elizabeth & James finns också att köpa på Intermix, HÄR. Där finns många nya plagg och även smycken från Robert Lee Morris kollektionen. Det finns även på Shopbop HÄR, Pink Mascara HÄR och på Chic Downtown HÄR.

Det är roligt att titta lite på kläderna från Elizabeth & James! Även om man inte köper någonting är det bra inspiration :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

love it! :)

2008-11-26 @ 17:55:46
URL: http://aalwayslate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar den vita, den svarta är också snygg:D

2008-11-26 @ 18:39:30
Postat av: BettY

Ja dom där var ju dom snyggaste! Jag är grymt sugen på att köpa nån av deras smycken. Speciellt nån av ringarna, den där ormen eller den där stora avlånga i silver. Får göra det när jag har råd:P

2008-11-26 @ 20:20:16
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0