PETA protesterar utanför boksigneringen


Precis som när Mary-Kate och Ashley hade boksignering i NY, var PETA och protesterade utanför boksigneringen i LA i onsdags. De hade på sig "trollsens" maskerna (Hairy-Kate och Trashley), och bar skyltar med texterna "Trollsens: Fur hags from hell" och Hairy-Kate and Trashley Olsen: Fur tramps". Översätt själva, ni förstår nog vad det betyder..
Tryck på bilden nedan för att se en video från det här tillfället.

Jag har skrivit det tidigare, och jag skriver det igen: Jag tycker det PETA gör är överdrivet. Inte att de protesterar mot pälsindustrin, men att de gör såhär mot just två personer. Masker, hemsidor och protester riktade mot bara två personer. Visst, de är väldigt kända och det här når ju ut till många, men det är ändå lite överdrivet tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dom har gått till överdrift,

Men jag tycker det var längesen man såg dom i päls, Mk har ju haft den där väskan ganska många gånger på senaste tiden, men det var längesen ashley var klädd i päls:)

2008-11-14 @ 22:22:19
Postat av: Anonym

Jätte bra att de kämpar emot päls.. men precis som du säger går de lite för långt mot just mk och ashley!

2008-11-15 @ 15:11:44
Postat av: S

Att håna de och ge de smeknamn och att göra en så stor deal av det hjälper ju inte pälsindustrin för fem öre. Men det går ju definitivt över gränsen nu, och det är tråkigt att juust PETA hanterar det/beter sig såhär.

2008-11-16 @ 02:51:01
URL: http://laurenconrad.blogg.se/
Postat av: Nat

Jag tycker ändå det är bra med petas protester...

Förhoppningsvis blir det iaf lite obekvämt för systrarna att klä sig i päls... det kanske är just därför det börjar bli mer sällan nu.

Man tycker att dom borde ge upp snart, varför håller dom fast vid äkta päls??

Skulle dom inte kunna offra pälsen för lite bra publicitet??

Annars tycker jag att dom alltid är snyggt klädda.

2008-11-17 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0