Annat: Paris Hilton på framsidan av Nylon Magazine

 
Paris Hilton är på omslaget av novembernummret av Nylon Magazine. Vad tycker ni om bilden? Nylon har ju alltid så snygga omslag och photoshoots, men jag är inte så jätteimponerad av den här bilden faktist.. Den känns lite tråkig och uttryckslös.
Kläderna som Paris har är från hennes egna märke, och det är väl de som gör att det här omslaget känns lite Nylon-aktigt. HÄR kan ni shoppa kläder av Paris Hilton. Vad tycker ni om Paris for President t-shirten? Hehe ;)
HÄR, på Betty´s blogg, kan ni se en del andra kändisar som varit på omslaget av Nylon.

>>Ser ni där på högersidan av omslaget att MK och Ash är en av alla anledningar till att älska USA? ;)

Kommentarer
Postat av: BettY

Nja tveksamt om jag gillar det alltså. Nylon är verkligen inte rätt tidning för Paris att vara med i tycker jag. Hon passar liksom inte in i den eller vad man ska säga. Men det ska ändå bli kul att se resten av intervjuerna och jag kommer helt klart att läsa intervjun.

2008-10-18 @ 16:13:21
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: BettY

Det ska ändå bli kul att se resten av bilderna menar jag och att läsa intervjun:P

2008-10-18 @ 16:13:59
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0