Ashley skriver i bloggen (om boksigneringarna)

"Hej alla,
Mary-Kate och jag kommer att anordna boksigneringar i New York och Los Angeles för att supporta att vår bok Influence släpps. Här är alla detaljer:

Tisdag, 28 oktober i New York City
12.30 - 1-30pm ET på Barnes and Noble i Union Square
33 E 17th Street, New York, NY 10003

Onsdag, 12 november i Los Angeles
7 - 8pm PT på Borders i Westwood
1360 Westwood Boulevard, Los Angeles, CA 90024

Utrymmet är begränsat så se till att komma tidigt. Vi hoppas att vi ses där!

XX
Ashley"

Det ska bli roligt att se bilder från dessa signeringar! Hoppas att det tas några i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej, jag är kompis med Mary-kate och Ashley på stardoll. Jag kan fråga dem saker och sånt till dem til din blogg, om du vill. Du kan även skriva något som jag ska sriva till dem. Skriv då direkt engelska för jag orkar inte översätta. Kram :)

2008-10-24 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0