Ashley vill att hon och Mary-Kate ska göra en bröstförstoring?!


Enligt Star Magazine överväger Ashley att göra en bröstförstoring - och vill att Mary-Kate gör ett ingräpp också. Deras källa menar att Ashley vill ha mer kvinnliga och fylliga bröst, men inte att det ska vara självklart att hon ska ha gjort en operation. 
Dock MK är emot Ashley´s idé. Hon tycker det är galet och gillar hur hon ser ut nu. "Aldrig, sa hon. Hon hatar att bli tillsagd vad hon ska göra och hur hon ska se ut av Ashley. Det gör henne vansinnig." sa källan. "Hur som helst har hon den där 'platta looken' och tycker att kläder ser bättre ut med mindre urringning, så hon är hellre mindre och stylish."

Det här tror jag inte ett dugg på! Star måste verkligen ha brist på någonting att skriva om! Haha ;) Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: I

Jag vet inte faktiskt, läste en artikel tidigare om att Ashley ville göra en näsoperation, och fick med MK på det. Och av att dömma av tidigare bilder ser det ut som om de faktiskt gjorde en..



Mary-Kate-and-Ashley-Olsen.gif" rel="nofollow">http://www.kidzworld.com/img/upload/article/25048/a9398i0Mary-Kate-and-Ashley-Olsen.gif

2008-10-31 @ 14:43:32
Postat av: I

Den här linken fungerar ->



http://www.kidzworld.com/article/6045-more-celebrity-plastic-surgery

2008-10-31 @ 14:45:45
Postat av: emma

jag vet inte.. Jag hoppas att det verkligen är ett påhitt.

2008-11-01 @ 10:43:49
URL: http://headoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0