Gamla bilder: Events i Paris (2006)

Då kommer bilderna från de eventen och visningarna Mary-Kate och Ashley var på i Paris 2006.


De här bilderna är från en lanseringsfest av Balenciaga i Paris. De såg båda snygga ut! Gillar när Ashley har håret sådär :)


Här är de på Dior´s vising. MK´s klänning är ju glammigare och så, men jag tycker ändå helt klart att Ashley såg bättre ut!


Balenciagas visning var de också på :)

Det finns fler bilder som jag är lite osäker på om de är från Paris eller inte.. Det framgår inte riktigt och datumen är otydliga, men jag kan posta de senare! Det finns jättemånga snygga bilder från olika events 2006 :)

HÄR kan ni se candidsen. Samanfattningsvis, vem får högst betyg? Vem tycker ni klädde sig bäst?

Kommentarer
Postat av: Josie

MK är cool, men hon kan ibland bli lite too much. Fast jag tycker hon gör det jävligt bra som klär sig exakt som hon vill och skiter i vad folk tycker. Det tycker jag. Oftast ser hon ju sjukt bra ut också. Men Ashley är ändå min favorit klädväg (och överlag också) Hon är helt enkelt perfekt.

2008-10-12 @ 22:05:43
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: BettY

På bilderna längst upp så tycker jag Ashley. Hennes rutiga kavaj/jacka är riktigt snygg och hennes leggings/jeans?! med dragkedjor nertill är jättesnygga! du vet möjligtvis inte var dom kommer ifrån? På dom bilderna under så tycker jag Ashley också. Men det är ändå coolt att MK vågar ta ut svängarna och ha på sig en "galaklänning." Bilderna längst ner så tycker jag MK faktiskt. Gillar skorna och chanel väskan. Så snyggt med svart vitt sådär!

2008-10-13 @ 13:01:54
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Josie: Håller med dig om MK! Jättekul att hon verkligen vågar och kör sin egen stil, men Ashley klär sig oftast snyggast! :) Jag har svårt att säga vem som är min favorit av dem, men jag tror ändå att det är Ashley:)

Betty: Ja visst är Ashleys byxor snygga! Jag vet faktist inte var de kommer ifrån men jag ska kolla på upp det så gär jag ett inlägg olm dem om jag hittar det :)

2008-10-13 @ 20:46:02
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0