Mary-Kate och Ashley lanserar Influence i NY


Igår hade ju Mary-Kate och Ashley boksignering av Influence på Barnes and Noble i New York, och här är bilderna! :D Det kom ca 200 personer som fick sina böcker signerade, och djurrättsorganisationen PETA, som har protesterat mot Mary-Kate och Ashley´s pälsbärande tidigare, stod utanför. (Skriver mer om det i ett annat inlägg.)
Mary-Kate och Ashley såg supersnygga ut!! Så söta :) Älskar bådas skor, som kommer från YSL. Åh vad jag hade velat vara där haha ;)


Kommentarer
Postat av: S

Så jäkla snygga de är där! :D Oj, trodde inte att boken var så stor!



Sv; Aha, natur! Men det är ju en bra grej att välja om man inte vet vad man vill bli och så. Man får en stor bredd efter det.. eller hur man kan säga det. Och du gör nog rätt i att välja en skola med halvdagar, natur verkar vara ett tungt program. :)

Gillar inte att säga hur gammal jag är, men jag kan nämna handel&administration - handel & service. Jag säger ju inte att jag går på det eller att jag funderar på det, utan bara säger handel&administation - handel & service ;) Vill gärna arbeta inom marknadsföring iallafall :P

2008-10-29 @ 17:44:39
URL: http://laurenconrad.blogg.se/
Postat av: BettY

Jag älskar verkligen omslaget till boken. Ser fram att läsa den! Dom båda var jättesnygga! Väldigt simpelt:) Gillar Ash skjorta och skorna är ju underbara!

2008-10-30 @ 01:11:32
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0