Miley Cyrus rikare än Mary-Kate och Ashley

Miley Cyrus, som fyller 16 den 23 november, har gått om Mary-Kate och Ashley i pengaväg och beräknas äga 1 billion dollar vid sin 18:e födelsedag. Alltså mer än vad MK och Ash hade när de var 18 (?). Hennes serie på Disney Channel, Hanna Montana, ligger tvåa på listan över de populäraste tv-serierna efter American Idol och hennes två skivor har sålt i flera miljoner exemplar.

Som jag förstod det gämför de hur mycket MIley (troligtvis) kommer att ha när hon är 18 och hur mycket MK och Ash hade då. Det är helt sjukt mycket pengar! :O Tänk att äga så mycket när man är 18?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, jag hatar Miley! Hur kan hon vara så rik?

2008-10-13 @ 21:25:20
Postat av: Josie

Det är så jävla sjukt ju ! Fy vad avundsjuk jag är. Det är inte rättvist :P Ge mig hälften och hon är ändå stenrik.

2008-10-13 @ 22:41:31
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0