Mary-Kate och Ashley i ny film?!


Jag fick en kommentar av en anonym som skrev att hon hade sett på wikipedia att Mary-Kate och Ashley ska vara med i en ny film! Jag kollade det och har sökt runt lite, och vad jag har förstått ska alltså Mary-Kate och Ashley vara med i en film som heter The President´s Daughters. Den kommer att ha premiär under 2009. Jag har dock inte hittat något om vad filmen handlar om eller så..
Tycker det är lite konstigt att det inte har dykt upp någon information om det här tidigare! Jag ser i alla fall fram emot att få veta mer! Jättekul att MK och Ash ska vara med i en film tillsammans igen! :)

Vad tror ni det är för typ av film? Jag tror att de borde ha lämnat tonårsfilms-stadiet, med tanke på MK´s senaste serier/film: Weeds, nu snart Samantha Who? och så The Wackness. Skulle faktist inte tro att de gör ännu än tonårskomedi..
Jag håller er såklart uppdaterade!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att döma från namnet så verkar det vara som den filmen med Katie Holmes, "First daughter". Vet ni vilken jag menar? En tjej som är presidentens dotter, men försöker att leva ett vanligt liv. Om ryktet är sant så kommer President's daughters säkert bli en töntig film om en presidents tvillingdöttrar som skapar skandaler och får ihop det med sina prince charmings mot slutet.

2008-09-25 @ 16:31:45
Postat av: Hedvig

Johanna: Nej, jag har faktist inte sett den filmen med Katie Holmes, men det kan mycket väl vara som du säger att det är en töntig förutsägbar film..

2008-09-25 @ 16:47:38
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0