Robert Lee Morris for Elizabeth & James på olika webbutiker!


Nu finns Robert Lee Morris for Elizabeth & James kollektionen på lite olika sidor. Det går alltså att köpa alla smycken nu :) På bilden ovan har WhoWhatWear tagit fram några av smyckena och skrivit lite, läs det HÄR.
Lite länkar där man kan hitta olika smycken: Shopbop.com,  chicdowntown och intermix. Jag tycker att det finns jättefina smycken! Mary-Kate och Ashley har gjort ett bra samarbete med Robert :)  

>>På shopbop har det även kommit in lite nya kläder från Elizabeth & James :) Spana in det HÄR. (Det finns fler än en sida.)

Kommentarer
Postat av: BettY

Det finns definitivt fina smycken! Jag älskar det där silverarmbandet:) Skulle jag gärna ha på mig!

2008-09-05 @ 22:14:18
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: sofia

Kan du snälla förklara varför du alltid skriver om Elisabeth & James? Är det MKs och Ash's egna märke och varför kallas märket Elisabeth and james? Vill verkligen veta..

2008-09-06 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0