Både Mary-Kate och Ashley är i stadiga förhållanden

Nu är det runt ett år sedan det, både i Mary-Kate och Ashleys fall, började ryktas om nya förhållanden. Dessa rykten visade sig vara sanna, och i början av sommaren förra året syntes paren ute tillsammans.


Ashley blev tillsammans med skådespelaren Justin Bartha, som bland annat varit med i National Treasure filmerna. Han har faktist också regisserat en film. De första ryktena om deras förhållande kom i maj någongång. Sen fortsatte det, och i sommras åkte de på en hemlig semster till Grekland tillsammans. Nu i vintras var de också på en skidresa.
 Justin fyller 31 i år, och Ashley fyller ju 23 snart.
Jag fick förresten en fråga kom jag på nu, om MK och Ash bor tillsammans med sina pojkvänner. I höstas skrevs det att Justin flyttat in hos Ashley i hennes hus i Hancock Park, efter att ha haft nycklar ett tag. Jag vet inte om det stämmer, men det är säkert möjligt. Jag tror dock att både MK och Ash tar det lite lugnt och känner efter ordentligt innan de flyttar ihop osv:)


Mary-Kate började i december 2007 dejta konstnären Nate Lowman. Han hade sina första utställningar på New York University, och nu i vintras var några av hans verk publicerade i Interview Magazine. Se HÄR. Han har också ställt ut sina verk på olika gallerier, se bla HÄR där det även finns en video med honom.
Mary-Kate och Nate visade i sommras öppet upp sin kärlek vid flera tillfällen på uteserveringar osv. I höstas ryktades det också om att Mary-Kate var gravid, och det gick så långt att MK´s rep tillslut fick bekräfta att så inte var fallet.
Nate är 29 år.

Jag tycker att det verkar som att både Mary-Kate och Ashley har hittat bra pojkvänner som de trivs med. Ett år är kanske inte särsklit lång tid ändå, men det känns ändå seriöst från båda hållen. De är ju fortfaranda väldigt unga, så det kanske är svårt att veta om man har hittat rätt än. Jag tycker de verkar ta det lite som det kommer och jag tror inte någon av dom är intresserade av att stadga sig riktigt än:) Det är också bra att både Nate och Justin sjväla har karriärer. Annars finns det ju många idioter som är tillsammans med kändisar för att de är ute efter uppmärksamhet. MK´s ex Max Snow tror jag var en sån typ..
Så vad säger ni om Mary-Kate och Ashleys förhållanden? Tycker ni Nate och Justin verkar vara bra killar?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner bara igen Justin sen tidigare, och har tittat på några intervjuer med honom och han är ju jätterolig och verkar vara trevlig!

2009-04-16 @ 19:37:50
Postat av: ylle

på den andra minibilden på justin och ashley tar killen i bilen bakom fram sin kamera! haha.

2009-04-17 @ 23:57:08
URL: http://yllegarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0