Dagens Mary-Kate look


>>Gud så trött jag är.. Är inne i en stressig period just nu, mycket som händer hela tiden. Är dock glad att det, för det mesta, är roliga saker. (Skolan är inte inräknad där för tillfället.) Tyvärr blir det inte jättemycket tid över för mig just nu, men jag gör så gott jag kan. Bloggen kommer inte i första hand, och det hoppas jag att ni förstår. That´s it liksom.
Blir inga fler inlägg i kväll då jag inte kommer åt vissa sidor av någon anledning. Imorgon går jag sent i skolan, och sen ska jag bort på kvällen. Men jag ska absolut försöka uppdatera därimellan. Det har kommet lite nya bilder och så!:)
Ska ni hitta på något kul imorgon på Valborgsmässoafton eller?:)

Kommentarer
Postat av: Josie

Ibland har man sånna perioder där man stressar åt höger och vänster, men ändå tycks man inte räcka till på något vis. Självklart förstår jag att din blogg inte kommer i första hand, fullt förståeligt =)



Imorgon blir det grillning och några öl, hihi

2009-04-29 @ 22:50:27
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Anonym

har mary-kate eller ashley twitter?

2009-04-30 @ 10:25:00
Postat av: Betty

Gillar den där outfiten!

Förstår att man inte alltid har tid med bloggen, ibland kommer det saker emellan så det är helt förståeligt att du inte har så mkt tid över för bloggen:P

Tycker inte valborg är något speciellt, men ikväll ska jag jobba:) och imorgon vet jag inte ännu.

2009-04-30 @ 12:48:19
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hedvig

Anonym: Nej, det har de inte. Än så länge iaf;)

2009-05-01 @ 16:06:52
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0