Elizabeth & James Blazers

Kavajer är ju något som både Mary-Kate och Ashley gillar, och de har designat många för både Elizabeth & James och The Row. Speciellt i vårkollektionen nu finns det många:)

1. Spring Blazer, 395 dollar
2. Odette Blazer, 395 dollar
3. Jackson Blazer, 395 dollar
4. White James IV Ruched Sleeve Blazer, 361,10 euro
5. Elizabeth & James Bazer -säljs inte längre-

Vilken är er favorit? Jag gillar den vita näst längst till höger, och så tyckte jag att den ljusrosa var snygg!:)

>>De har många snygga jackor också! Titta gärna HÄR, HÄR, HÄR och HÄR. HÄR kan ni titta på kläder från The Row också. Fanns en hel del snygga jackor och kavajer, och sen riktigt snygga basplagg som ser väldigt bekväma ut- Dock är ju The Row dyrare..

>>När jag var i London och var inne på Selfridges, letade jag upp kläderna från Elizabeth & James. Det var inte så många plagg tyvärr, men jag såg bland annat den HÄR skjortan. Lite snygga kläder från Alexander Wang hängde där bredvid också! Skulle gärna köpa något från Elizabeth & James, men just där var det faktist inget jag kände att jag ville ha. Men det får bli en annan gång:)

>>Vill ni att jag ska skriva lite om nya kläder och smycken från Elizabeth & James och The Row oftare? Jag tycker det är kul att titta på de nya plaggen/smyckena som kommer in, det är ju alltid bra inspiration även om man inte köper någonting!:)

Kommentarer
Postat av: Betty

Den vita är min favorit också:) Den där skinnjackan som du länkade till var riktigt snygg! Den skulle jag gärna ha på mig, inte i min prisklass dock...

Dom borde köpa in deras märke och Alxeander Wang på någon butik här i Sverige, skulle gärna prova kläder därifrån. Fast dom kanske har det?! På typ NK eller Nathalie Schuterman iof...

Ja jag tycker absolut att du kan skriva om nya kläder ifrån elizabeth and james! och smycken också:) Älskar deras smyckeskollektion!

2009-04-10 @ 00:55:36
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0