Mary-Kate och Bradley Cooper - mer än vänner?

Mary-Kate har umgåtts med He´s just not that into you skådisen Bradley Cooper en del de senaste dagarna under Tribeca Film Festival. De gick tillsammans på efterfesten av Woody Allens film Whatever Works och så lämnade de Chanel middagen i samma bil.

Det här har naturligtvis startat spekulationer om en romans hos pressen, trots att Mary-Kate sågs kyssa pojkvännen Nate Lowman i New York så sent som igår.
The NY Daily News rapporterar att de två var tämligen flirtiga genom middagen, och att MK upprepade gånger rörde Bradleys arm.

Nej, det här tror jag inte på.. Jag tror bara att de två har blivit bra vänner nu under festivalen och att de har gemensamma vänner och intressen. MK skulle nog inte bedra Nate så öppet, hehe:P Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: rachels fanblogg

tack så mycket för all info. ska verkligen försöke besöka alla ställen, men det blir nog oxfoord street som jag lägger ner mest tid på. är där för att shoppa.. klänning till min systers bröllop! :)

2009-04-26 @ 19:19:28
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/
Postat av: Betty

Dom är nog bara vänner. Men Bradley var riktigt snygg måste jag säga i he's just not that into you hehe:P

2009-04-27 @ 11:39:06
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0