Mary-Kate och Nate cyklar i West Village




Mary-Kate och Nate var ute på en cykeltur igår i det härliga vårväret i West Village, New York. De stannade vid en klädaffär och ett café innan de åkte hem till MK. Inte ofta man ser kändisar cykla! Men det är bra tycker jag! Miljövänligt och smidigt till skillnad från de stora stadsjeeparna de flesta kändisar har. (Även Mary-Kate..) Kul iaf att hon väljer cykeln:) Speciellt då det är så fint väder i NY nu, av bilderna att tyda.
Jag gillar det hon har på sig! Hon såg snyggt och härligt avslappnad ut i en oversized mörkblå klänning, halsband och så gladiatorsandaler. De var snygga! Och för en gång skull tycker jag att hennes blå runda glasögon såg bra ut:P



>>Den här nedersta bilden är från dagen innan.

Kommentarer
Postat av: Josie

Hon är söt, men nej, jag klarar inte av de där glasögonen alltså. Jag tänker bara på John Lennon när jag ser henne i dem, haha :P



Svar; ja, läppglans är det bara ännu värre! Fy, skulle aldrig använda bara läppglans. Måste ha något väääldigt beigt under isf. Ja, gör det :) Det är hur bra som helst!

2009-04-27 @ 21:17:59
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Betty

Kul att se att dom cyklar, bra för miljön ju! Och ja hennes klänning såg comfy ut:)

2009-04-27 @ 21:34:45
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0