Ny realityserie om varuhuset Fred Segal

Fred Segal, kändisarnas modemekka i Los Angeles, ska få sin egen reality show på Bravo. Den nya odöpta showen kommer att dokumentera den dagliga verksamheten i varuhuset som ligger i Santa Monica.
Anledningen till att den här showen får så mycket uppmärksamhet, är att den fokuserar på hur affären - som lockas många kändisar - tar hand om sina högprofilskunder. Och dessa kunder inkluderar bland annat Mary-Kate och Ashley!
"Fred Segal är legendariskt på marknaden och har synonymer med high fashion och stil, och de fashonistas som jobbar, shoppar och skvallrar på varuhuset lovar att ha gripande, underhållande och färgglada personligheter och liv," sa Bravo.

Jag tror att det här skulle kunna bli en intressant serie! Kul idé. Dock tror jag att chansen att få se kändisar som MK och Ash är lika med noll. Det kommer nog vara lite mindre kända personer, och så troligtvis Heidi och Spencer. Säg något de inte gör för att synas.. Men vad tror ni om den här serien?

Kommentarer
Postat av: Betty

Tycker det låter som en kul serie! kommer definitivt kolla på det! Och ja, det kommer ju helt klart vara b kändisar såsom Heidi och Spencer som man kommer få se mest av. Tror inte att A-list kändisar vill synas i såna här sammanhang, en realityserie liksom. Jag skulle inte vilja det om jag var en seriös skådis t.ex.

2009-04-24 @ 01:00:44
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0