Picture


Älskar den här bilden (bilderna) på MK och Ash! De är så söta! Himla synd att bilderna inte finns i bättre kvalitet.. Det ser ut som att de skulle kunna vara tagna innan det HÄR eventet, där de båda var sjukt snygga, då kläderna och frisyrerna är samma.
Jag tror att jag hittade bilden på Josies blogg för rätt länge sedan:) Love it!

>>Imorgon blir det lite senare med uppdateringarna då jag ska till Stockholm (ja, det är mycket Stockholm för min del nu, hehe:P) över dagen. Ska dit med klassen på studiebesök osv. men kommer hem ganska tidigt. 

Kommentarer
Postat av: rachels fanblogg

så fint hår mk hadde :)

2009-04-29 @ 15:42:57
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0