Elizabeth Olsen nästa IT-girl?


Mary-Kate och Ashleys yngre syster Elizabeth "Lizzie" Olsen, har nu börjat skapa modevågor på egen hand. Elle UK kallar henne sin egen 'fashion crush'.
"Hon har inte bara deras kerubiska kinder och fantastiskt blå ögon," skriver dem. "Hon har också tvillingarnas unika  välpolerade boho stil."
Elle lovar att Elizabeth definitivt kommer vara någon att titta på det här året, då hon jobbar för en egen karriär på teaterscenen i New York.

Jag tror absolut att Elizabeth har stora chanser att få en karriär, men jag tycker att det är lite tidigt än att säga att hon är en stilicon då hon faktist bara synts ute en gång i år. Men vad tror ni? Kommer Lizzie att bli nästa IT-girl?:)

>>Jag gjorde förresten en ny kategori: Elizabeth Olsen, där jag tänker skriva om henne. Om det kommer bilder på henne osv:)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag verkligen älskar din blogg! Har vaarit ett stort fan av Olsen och kikar in här ibland ! :D Men jag funderar på hur du hittar all fakta. :S Verkar kämpigt! kram

2009-04-21 @ 17:44:59
URL: http://lyckliga.devote.se
Postat av: ellinor

jag tror hon kommer bli det!



har en fråga: när dejtade colin farrell mk olsen egentligen? hur länge höll det och varför tog det slut? kram

2009-04-21 @ 18:05:21
Postat av: Anonym

Ja, visst hon klär sig snyggt. Men hallå tvillingarna är ju 100 gånger snyggare, coolare och helt och hållet bättre.

2009-04-21 @ 18:07:24
Postat av: Betty

Vem vet?! Men det beror ju på hur mkt hon börjar synas ute och vilka outfits hon kommer att ha hehe, Men hon verkar köra sin egen stil och vara inspirerad av den där boho chica stilen och den är ju aldrig fel:)

2009-04-22 @ 18:10:35
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Josie

Ja, kanske :) Jag menar, med tanke på vilka hennes syskon är så har hon goda marginaler, om man säger så! Dessutom är hon jättesöt och klär sig snyggt. Även om jag själv inte skulle kunna ha t.ex den där beiga långklänningen på mig.

2009-04-23 @ 17:07:42
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Hedvig

johanna: Jag hittar alla bilder och nyheter på olika hemsidor och även vissa bloggar. Jag vill helst inte ge ut dom källorna, hehe;) Ja, det kan vara lite jobbigt ibland när jag inte har någon tid, men det är så det är. Oftast tycker jag såklart att det är jättekul!:)

ellinor: Jag vet inte om de dejtade på riktigt faktist.. Det var i så fall någongång under 2007/2008. De syntes ute tillsammans några gånger, på en modevisning bla, men jag vet inte om de var mer än vänner då det var ungefär då MK började dejta Nate:)

2009-04-25 @ 12:40:05
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0