Gamla bilder: Mary-Kate och Ashley hos David Letterman 2004 (+video)



Det var en läsare som skickade länk till en video från när Mary-Kate och Ashley var hos David Letterman i maj 2004, så jag tänkte att jag kunde posta den! Tack :) Jag har faktist inte sett den tidigare. Videon går inte att lägga in här tyvärr, men del 1 kan ni se HÄR och del 2 HÄR. Det var en bra intervju tycker jag!
Jag kommer ihåg när MK alltid hade lite rödbrun ögonskugga sådär under ögat! (Som ovan också.) Jag var väl i 11-12-års åldern då och tyckte att det såg så häftigt ut! Haha, lite trashigt sådär :P Ashley var i alla fall snäppet snyggare här tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är 16 där..

2009-02-03 @ 20:38:01
Postat av: Starlet

^^ Jo men hon menar ju att hon själv var i 11-12-års åldern då, inte att MK och Ash skulle vara det på de där bilderna. :P



Åh, jag saknar Mary-Kates och Ashleys stil från den där tiden! De passade så himla bra i det, och under åren 2004-2005 var de enligt min åsikt RIKTIGA mode-ikoner. :) Visst, de har ju fortfarande snygg stil och så där, men den har blivit lite tråkigare (och mindre färgglad) med åren...



PS. Jag gillar din blogg, och jag brukar kika in här alltid när det kommer uppdateringar! :)

2009-02-03 @ 21:30:01
URL: http://www.a-starlet.blogspot.com
Postat av: ylle

de är inte 16 år där. de är 17 och ska fylla arton samma år.

2009-02-04 @ 12:23:03
URL: http://yllegarn.blogg.se/
Postat av: Sara

Dem måste vara den tiden mary-kate led av anorexi, hon ser sjukt tunn ut.

2009-02-04 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0