Mary-Kate på omslaget av kanadensiska Fashion Magazine mars 2009


Wihoo! Mary-Kate är på omslaget till mars 2009 nummret av den kanadensiska tidningen Fashion!
"I can´t stand looking like everybody else" står det på omslaget som ni kan se, och det är det, + jobbet med Elizabeth & James och The Row, som intervjun handlar om. Alltså Mary-Kate´s unika stil och att hon inte bryr sig om vad andra tycker om hur hon klär sig. Intressant! Ska bli kul att läsa intervjun :)
Photoshooten ägde rum i New York nyligen, och MK har på sig en klänning från Stella McCartney och kofta från Alexander Wang.

Jag älskar omslaget! Jättesnygg styling med smink hår och kläder! Det enda är leendet.. Jag vet inte, men jag känner inte riktigt igen det hehe:P Detta var himla roligt i alla fall! Skitsnyggt tycker jag!:) Längtar efter photoshootbilderna och intervjun såklart! Vad tycker ni om omslaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0