Sneak Peak på Mary-Kate och Ashley´s skokollektion!


Mary-Kate och Ashley har ju designat en skokollektion för Steve Madden, och nu finns en sneak peak att se på Woman´s Wear Daily.
Linjen består av en hel del Olseninspirerade stilar, som "rep"stiletter, metalliskt läder, 'pony hair' mockasiner och Viktorianska knappdetaljer. Många av skorna har 12-13 cm klackar, så de är höga!

Dock måste man vara medlem på WWD´s sida för att se bilderna. Då får man se bilder på två olika skor. Ett par bruna, höga, gladiatorinspirerade skor med stora spännen ovanför ankeln. De andra är ett par, också bruna, stiletter med veckade Victorianska knappar på baksidan av klacken. Båda paren skulle man kunna se MK och Ash i.
Det kostar typ 27 cent/dag att vara medlem, men jag har faktist inte registrerat mig.. Vill inte hålla på med det, även om jag jättegärna skulle vilja se skorna! Kan tänka mig att de är riktigt snygga! (Ursäkta svenskan på beskrivningarna, men det var rätt konstiga ord, hehe:P) Om ni vill se bilderna kan ni registrera er HÄR lite längre ner på sidan. Berätta gärna om skorna, om någon av er gör det!:)

Priserna på kollektionen kommer att ligga mellan 195-500 dollar, och kommer att finnas på varuhus som Bergdorf Goodman, Saks Fifth Avenue och Neiman Marcus nu i mars! Åh, det ska bli så spännande att se alla skor sen!!:)

Kommentarer
Postat av: Betty

Ska bli jättespännande att se kollektionen sen! Det kan ju inte vara annat än snygga skor:) Synd att det kostar pengar på den där sidan. Jag går aldrig med i sånt där man måste betala. Det är onödigt. Men om dom kommer i Mars så är det ju inte allt för lång tid tills vi får se dom:)

2009-02-10 @ 19:27:52
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Angelica P

Älskar allt på dem på dem bilderna, speciellt frisyrerna!

2009-02-12 @ 11:53:43
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0