Mary-Kate och Ashley lämnar lunchmöte i Soho

I fredags eftermiddag var Mary-Kate och Ashley på en affärslunch tillsammans med några kollegor på The Soho House Hotel i Meat Packing distriktet i New York. MK och Ash både kom dit, och åkte därifrån, separat.


Ashley hade liknande kläder som hon haft den senaste tiden. De ljusa utsvängda jeansen, kappa och mc bootsen från Miu Miu. Lite tråkigt.. Men hennes grå väska gillar jag! Den kommer från Maia N.



Det här var samma dag som MK var ute med Lizzie, så hon hade i stort sett samma kläder på sig. Hon hade bara satt på sig en scarf och bytt skor :)

Undrar vad mötet handlade om. Kanske var det Elizabeth & James, eller kanske något om deras skorkollektion för Steve Madden? Skulle vara kul att höra lite mer om det, och se bilder och så snart!:)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker Ashley har så sjukt mycket bättre smak än Marykate. Visst kan MK göra fullträffar också, men ibland ser hon så luffig ut, haha

2009-02-01 @ 23:22:29
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Carolina

haha ursäkta men är det bara jag som tycker att just på denna bild har mary-kate en tendens till att likna Ozzy Osbourne? :P

2009-02-02 @ 11:14:46
Postat av: Anonym

Här är en intervju med dom när dom var på davis letterman 2004, jag vet inte om ni har sett den men det var första gången jag såg den:d http://se.youtube.com/watch?v=sfzDPriI7HM

2009-02-02 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0