Ashley lämnar lägenheten i West Village



Här lämnar Ashley sin lägenhet i West Village, New York. Kul med nya bilder! Hoppas att de går på något event snart, eller gör en ny photoshoot. Det var ett tag sedan..
Ashley såg bra ut tycker jag! Lite "plufsig" bara kanske, om ni förstår vad jag menar?:P Vida jeans och en stort tröja + jacka, men jag kan tänka mig att det är rätt kallt i New York nu.. Ser ni förresten att hon håller i en cigarett? Inte bra Ashley..!

>>Om jag hittar bilder utan taggar, postar jag dem såklart!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är mk inte aschly

2009-01-22 @ 21:44:58
Postat av: Anonym

nää... det ser ut som en look-a-like.....

2009-01-23 @ 19:56:55
Postat av: Anonym

hon ser även vara för smal ut för att vara nån av dem.,... både Ash och MK har ganska små men knubbiga fingrar....

2009-01-23 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0