Mary-Kate och Ashley´s favoritansiktsbehandling


Jag hittade precis på en hemsida om olika kändisars favoritansiktsbehandlingar. Som man gör på salong då. 
Mary-Kate och Ashley´s är Jai Lone´s Microsonic Oxygen Intraceutical Facial, som rengör och tonar huden. Jai Lone applicerar ett delikat serum och ger huden peeling. Huden får också ett tillskott av ren Oxygen, som fyller huden. Den behandlingen kostar 500 dollar.

Hehe, jag förstår att det måste vara jätteskönt att få en ansiktsbehanling, men 500 dollar liksom!:P Vad använder ni för produkter till ansiktet? Har ni några favoriter?:)


Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Heeej !



Var med och tävla om en fantastisk fin spets klänning från Forever 21 :) i min blogg...

2009-01-06 @ 16:52:03
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Lightie

Jag älskar Dermalocica.

Snygga flaskor, testar inte på djur, ganska billiga.. och så är dom sjukt bra!

(ha ha, nu låter det som jag har aktier hos dom, så är INTE fallet :D )

2009-01-06 @ 23:55:32
URL: http://lightblogg.webblogg.se/
Postat av: Lightie

"Dermalogica" menar jag självklart :D

2009-01-06 @ 23:59:47
Postat av: Ani

500 dollar för dom va e det, vi andra dödliga får nöja oss med behandling på ca 500 kronor istället, där går min smärtgräns i alla fall

2009-01-15 @ 23:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0