Ashley i Hamptons Magazine sommaren 2009






Mitt Internet har strulat då det varit åska här, så jag har inte kunnat uppdatera idag. Igår fyllde jag år, och jag hade en underbar dag! Av min mamma fick jag bla en biljett till U2 när de kommer till Göteborg! Åh, jag blev så glad:) Så den 1 augusti är jag alltså på Ullevi med min mamma och tittar på U2! Det var ett jättebra brev jag fick som en vän till henne hade knåpat ihop med en massa låttitlar av U2. Haha, nästan så jag vill visa det för er! Först fattade jag inte, men när jag kom till sista raden "I hope we will have a wonderful day, me and you too...", och tittade igenom texten där det såklart fanns en massa låttitlar förstod jag. Ah, älskar överraskningar!
På kvällen rockade jag loss till Melody Club, och de var skitbra! Jag hade den bästa födelsedagen på länge!

Här är i alla fall alla scans från Hamptons Magazine där Ashley är med. Tryck på bilderna för att läsa intervjun. Det är inte jättebra kvalitet så texten är rätt liten, men det går:)

Kommentarer
Postat av: Em

Grattis! Lät som en bra födelsedag!:D

2009-07-04 @ 12:56:28
Postat av: Sofia

Grattis! Ha det så kul på U2! :)

2009-07-04 @ 18:30:25
Postat av: Betty

Grattis i efterskott! Du fyllde 16 va?! Och vad kul att du fick biljetter till U2:)

2009-07-05 @ 13:12:49
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Betty

Tänkte jag kunde kommentera om bilderna lite också:) Måste säga att dom var lite tråkiga faktiskt. Dom kändes lite B på nåt sätt. inte haft den bästa fotografen ser det ut som... Ashley förra photoshoot var mkt snyggare! dom där svartvita när hon hade svart peruk:)

2009-07-06 @ 20:21:31
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0